Subscribe:

Followers

Sunday 20 March 2011

MYVI Club untuk disertai..

Kali ni aku nak promote satu kelab Myvi yang aku join.. MYCC ( Malaysia Myvi Cutom Club ).. Club nih baru ditubuhkan pada 2010 dan kini bergerak aktif untuk mencari member2 baru dan banyak gak event2 yang telah dilakukan oleh club ni.. 
Nak join Club nih senang je, bleh layari blog diorang di KLIK SINI dan di Facebook diorang KLIK SINI 
Yuran Club nih takde la terlalu mahal macam Club lain, cume RM20 dan sticker dalam RM40.. Bagi korang yang ade kat bahagian Johor ni bleh gak kontek terus kat email aku kalau berminat nak join.. ok.


p/s : Tujuan aku hanyalah nak promote club membe aku ni..


KLIK SINI dan daftar untuk dapat duit ngan Churp churp..
KLIK SINI untuk berpeluang mendapatkan iPhone 4..

0 ulasan:

Post a Comment

Kalau bleh tinggalkanlah sikit komen-komen positif..
Kalau nak tulis yang negatif pun aku tak kesah, nanti aku delete la.. hahaha..