Subscribe:

Followers

Saturday, 23 April 2011

Citer pasal stokin...

Cite nih cite pasal 2-3 hari lepas... Time aku tengah wat2 keje, tibe2 lain macam plak rasanyer kaki aku dalam kasut ni.. Rase macam ade lubang je kat stokin ni.. Padahal aku baru je pakai 6 kali.. Baru basuh 2 kali.. Apsal bleh berlubang plak ni. Aku dah naik menyirap, dah la tengah bulan, boleh plak die buat hal.. Aku tau takde la aku beli mahal sangat stokin ni, 3 pasang RM5 je... Tapi agak2 la nak berlubang pun tunggu 15-30 hari lagi ke.. Aku betul2 tak paham la kenape nak berlubang padahal baru pakai 6 hari.. Ke aku kene beli stokin yang 3 pasang RM50 ringgit.. Konfem ke tak koyak sampai mati.. Haahahaha..


gile ke ape.. hahahaha

2 ulasan:

hana said...

hahaha..
kamu tu yg ganas sgt pakai stokin..
haha

Aku Selipar Buruk said...

Ganas apenye.. bukanye gigit pun stokin tu..

Post a Comment

Kalau bleh tinggalkanlah sikit komen-komen positif..
Kalau nak tulis yang negatif pun aku tak kesah, nanti aku delete la.. hahaha..