Subscribe:

Followers

Sunday, 8 May 2011

Artis Melayu berbogel demi wang..

Gambar ni aku dapat kat Sini, Artis ni aku tak bape kenal sangat pun, nama die Nurul Ain Nordin berlakon dalam filem Satu Malam Kubur Berasap.. Peh memang berasap la matu aku tengok.. Kih kih kih..


Agaknye die tak tau dose ke ape.. kalau tak pakai tudung pun dh dose besar, terdedah mcm ni lagi la banyak dosenye..


2 ulasan:

selipar buruk said...

wahhhhh...dasyatla.mmg berani betul dia ni..

Mona_liSa said...

hurm..manusia sanggup buat apa saja demi wang, kuasa & populariti..nape ae? bodoh? akhir zaman? individu tu sendiri je boleh jawab..huhu

Post a Comment

Kalau bleh tinggalkanlah sikit komen-komen positif..
Kalau nak tulis yang negatif pun aku tak kesah, nanti aku delete la.. hahaha..